“Help ons structuur aan te brengen om met alle vergaarde kennis en geautomatiseerde content een gebruiksvriendelijk platform te creëren.“
– Het team van KNHS (Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie)
Research & klantfeedback
KNHS had onder haar leden een klanttevredenheids 0-meting laten uitvoeren, waarbij de recreant-ruiter aangaf niet het gevoel te hebben dat de organisatie er voor hen was. Er was noodzaak en kans om recreatie als thema te faciliteren.
Uit de beschikbare analytics en uitgevoerde onderzoeken konden we valideren dat de recreërende ruiter:
- Graag inspirerende content consumeert om buiten te ontspannen met zijn of haar paard.
- Een sterke behoefte heeft aan informatievoorziening over recreatielocaties.
- Zorgeloos op pad willen met hun paard.
Workshops op locatie
Workshop 1
Missie, ambitie (doelen en KPI’s), bespreken van doelgroep-inzichten en eerste brainstorm en idee-ontwikkeling.
Workshop 2
Wireframes, functionaliteiten, data en roadmap. Eerste prototype voor inzicht in omvang van het project en welke content nodig is.
Workshop 3
Presentatie digitale concept inclusief visual concept, user-journeys doornemen en concretisering next steps.
Het opgeleverde resultaat
In 1 maand hebben we bovenop de visie van de klant én vanuit klantbehoeftes een uitgewerkt concept voor het nieuwe KNHS-platform.
Hiermee hebben we een toekomstbestendige strategie voor het platform weten te realiseren. Inclusief fasering voor alle features en de connectie met alle systemen.
We realiseerden de wireframes (ontwerp-blauwdruk) voor de verschillende customer journeys. En om het concept tastbaar te maken, leverden mock-ups als globale ‘design-direction’ voor de designer.
Ook met een solide strategie een nieuw platform lanceren?
Vertel ons jouw wensen tijdens een vrijblijvende Zoom-call. We laten je weten wat we voor je kunnen betekenen en denken graag met je mee om je ook in onze kennismaking al echt te helpen. Om het makkelijk te maken, kun je direct in onze agenda jouw uurtje claimen. Spreken we je snel?