“Ik wil mijn professionele niveau laten zien.”
– Roxanne Letterie, Eigenaresse Studio Letterie
Een frisse en professionele branding
Studio Letterie was ooit begonnen met een eigen ontworpen logo om van start te gaan. Inmiddels heeft de professionaliteit van het werk de uitstraling van de branding ingehaald. Tijd voor een opfrisser: een nieuwe website en een nieuw logo.
Een heldere website structuur voor meer overzicht
De structuur van de website gaat hand in hand met hoe je je aanbod noemt en presenteert. Met Studio Letterie hebben we de 12 fotografie categorien kunnen vatten in 3 sterke proposities, zodat duidelijk is waarom de klanten dit aanbod willen kopen.
Van mooie plaatjes naar verhalende pagina’s
De vorige website liet het prachtige werk zien, maar vertelde niet meer dan dat. Voor de geinteresseerde, maar nog wel onderzoekende websitebezoeker (ongeveer 60% van je websitebezoekers) niet voldoende om contact op te zoeken. Daarom richtte we ons op de proposities verder uitwerken in een krachtige pagina opbouw.
Wil jij ook je website verbeteren en een hogere conversie?
Vertel ons jouw wensen tijdens een vrijblijvende Zoom-call. We laten je weten wat we voor je kunnen betekenen en denken graag met je mee om je ook in onze kennismaking al echt te helpen. Om het makkelijk te maken, kun je direct in onze agenda jouw uurtje claimen. Spreken we je snel?